Webwinkel Keurmerk

Veelgestelde vragen

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je een prangende vraag over een van onze duurzame producten, of over Ecozaam? Misschien vind je hier het antwoord. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op via de chat, telefoon of e-mail. We staan graag voor je klaar.

Zijn alle producten op de webshop ecologisch of duurzaam?

De producten in de Ecozaam-webshop zijn allemaal ecologisch. Wanneer het product niet gemaakt is van duurzaam materiaal, dan zit er altijd een duurzaam verhaal achter het product. Lees meer over Ecozaam via: Over ons

Versturen jullie de producten ook milieuvriendelijk?

De producten worden op een milieuvriendelijke manier verstuurd. De producten worden verzonden in dozen van gerecycled karton of karton wat gerecycled kan worden. Ook proberen we opvulmateriaal te hergebruiken.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat is bij Ecozaam heel eenvoudig. Neem contact met ons op via de chat of via een e-mail. Wanneer het door jou bestelde product nog niet verzonden is, zorgen wij ervoor dat de bestelling geannuleerd wordt. Wanneer het al verzonden is, dan zal je het product naar ons moeten retourneren. Lees hier meer over via: Retourneren

Bezorgen jullie de producten ook milieuvriendelijk?

Al onze producten worden verzonden door fietskoeriers en via PostNL. PostNL maakt veelal gebruik van auto’s die rijden op groen gas. Fietskoeriers heeft een landelijke dekking in 30 steden. We kijken per bestelling hoe we onze producten het beste en zo duurzaam mogelijk kunnen verzenden. Het is natuurlijk ook mogelijk om de producten op te halen. Neem hiervoor gerust contact met ons op.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer je op werkdagen voor 15:00 uur hebt besteld dan streven wij ernaar om het pakket nog diezelfde dag te versturen.

Waar kan ik terecht als ik feedback wil achterlaten of ergens ontevreden over ben?

Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk. Wij doen er alles aan om een goede service te verlenen, zodat jij van onze producten kunt genieten. Heb je feedback of hebben wij niet aan je verwachtingen kunnen voldoen? Neem dan vooral contact met ons op via de chat, mail of via het contactformulier op onze contactpagina.

Gelden voor België dezelfde verzendkosten als in Nederland?

Nee, deze zijn niet geheel hetzelfde. De verzendkosten voor pakketen die naar België verstuurd worden bedragen €5,95. Is een bestelling hoger dan €100,- dan vervallen de verzendkosten en wordt uw pakket gratis verstuurd.